ricsi
//
mekkora az esélye,
szntva: 2007 November 21
hogy a teljes iráni kézilabdacsapat PONT elõttem áll be a sorba a szerájban? agyrém.
hogy a teljes iráni kézilabdacsapat PONT elõttem áll be a sorba a szerájban? agyrém.
én komolyan csak ilyen szarokba botlok bele?
a panasonic/technics megengedheti magának, hogy egy ilyen favicont használjon? hát az eszem megáll!
igen, 2008, mert ez az uj, csudaszep 8.5-ös verzio. ez a jövÅ‘nek készül. már aki feltudja telepÃteni.
ez itten 10-15 perces várakozást jelent. enyni idõ alatt más programok az 500 gigás rendszeremet beindexelik.
nincs. nem is volt. nem is lesz, ha rajtuk múlik.
veletlen vmi szarra kattintottam az msn sugo menüpontjában. megellenõrizte a szolgáltatás állapotát, majd kirakta ezt az oldalt. szexplorerben, nehogy szó érje a ház elejét. komolyan, így odabasznak egy pipa-gifet, és széthúzzák???
tényleg, vajon az ms .bmp-t használ?
voltam máltán. a cég elvitt, 141-en voltunk, ebbõl 140 en részegek voltak. kitalálhatjátok ki nem, szóval élmény volt.
NA DE!
megismerkedhettem az über közlekedéssel, amihez képest magyarorszég kisvonat. vázolom:
ugye mint angol gyarmat, ezek a rossz oldalon mennek, a kormány is rossz oldalon van. ugye a bal oldalon mennek. azaz mennének. csodálkoztam, hogy az utak 50%-án középen van egy kis virágágyás. aztán szép lassan megértettem, miért. gyakorlatilag ha kineveznének máltára valami miniszternek, egy csomó pénzt tudnék nekik spórolni. mivel is? hát a francnak költenek ezek pénzt útburkolati jelekre. középen dupla záróvonal, bah, menjünk középen, néha kacsázzunk ide -oda. és ez az alapvezetés. namármost vannak vicces 50 fõs buszok. nem helyijáratosak, hanem ilyen különjárat rájd. beülünk fáradtan este 11kor, repülõrõl leszállva, erre beül egy 21enek tünõ kis suhanc, és gáááááááááz. halálfélelem, pánik. sávok, mint olyanok elvesztették lényegüket. 3 napot voltunk, elég sokat buszoztunk, nulla azaz 0 darab indexelési mûveletet hajottak végre sõfõrjeink. fékezni sem nagyon szeretnek, inkább ledudálnak mindenkit a gecibe az útról. leírni nem lehet, ez egy élmény. fogytam a félelemtõl, az tuti 🙂
na de!
3 buszunk volt, mindig random szálltunk fel. és egyszercsak megláttam õt, a kis pocakos kopasz bácsit. mondom hej, õ nem a rally típus. felszálltam a buszra, és megszakértettem a cockpitot. és megláttam!
fennt, a folyósó fölött, figyelte az utasokat.
tovább scannelve, fura trióra leltem:
jézusékat még értem, de a pártfõtitkár mit keres ott?
és a csoda, feláras busz-extra:
ez az egyik gomb helyére volt beinstallálva. reménykedtem, hogy nem lesz szükség a jézus-gomb használatára. és nem is lett, mivel kedves sofõrünk a 30km-es végsebessége elérése után izzadni kezdett, és úgy döntött, nem kockáztat nagyobb veszélyt, inkább lassít. a mésik két busz mér visszaindult a programokból, amikor jézusdriver odaért. de legalább nem volt rettegés 🙂
és a végére Andriskának egy ajándék, egy málta-közlekedésitábla-special-edition:
lefordítom: lóval behajtani tilos bazdmeg
Mi is volt velem mostanaban? Elvagyok tûnve, megy a hardworking, szabadidõben meg E-vel móka.
Na de voltak izgalmak. Csak röviden:
Voltunk a lukszusautósón
huhh, hát ez volt aztán valami. kikocsikáztunk vagy 2 óra alatt, mert a sok pestiköcsög ment ámulni. Kipengettük a nagy pénzt, hogy most ittne lesz ám valami csuda dolog. Bementünk, lambóból volt vagy öccáz. Megyünk, ámulunk, egyszercska elérünk egy bazinagy tömeghez. Na, gondoljuk itt már valami csuda lehet, ha enynien nézik. Befurakszunk, mit bámul a sok magyar? Ferrarikat,bazdmeg. De nem ám 20-30 éves csodákat, vagy enzót. Nem, 3 darab, magyarországon is kapható, egyszerû, akár pestenisláthatodalámpánál típusokat. De úgy csüngtek rajtuk, mintha kb 1-1 lenne mindegyikbõl. Itt még nem voltunk rosszul, de elcsattant az elsõ bölcsesség. Anya és apa nézi a kocsit, fejükön látszik pestipanelpatkányok:
Nézd mán, hátul is bõrülés van!
jó, kezdtünk rosszul lenni. de jött egy csávó. szerintem még nem járt pesten kívül:
-Te haver, tudod mi a legszebb autó a világon?
-na mi?
-hát a ferrári f430!!!!!!!!
áááááááá. menekülõre fogtuk. elértünk az aston martinokhoz, kb 3 ember nézte õket. igazuk van , a ferrari sokkal szebb és ritkább, és különben is, az az igazi autó.
aztán volt még pár spyker, az egyetlen, amit még nem láttam élõben, és aztmondom ok, fine.
mentünk mendegéltünk, és elértünk a kiállítás legnagyobb standjához. gondolnád: ferrari vagy porsche vagy ilyesmi?
lónakafaszát
PEUGEOT FÁBIÁN
bzmeg. kirakott 307-est 406-ost, de a fél csarnokot blokkolta. itt kezdett el folyni a hûtõagyvizünk.
mentünk. mitlátunk? tuningolt béemvéket. hármassat meg ötösset. mellettünk az elsõ és utolsó értelmes beszólás:
bazdmeg, ilyent bármikor láthatok ha kimegyek az utcára
adtunk még egy esélyt a zondának, szép volt, DE:
te, ebbe még a teszkósszatyor sem férne bele
mikor ezt érzékeltük, menekülõre fogtuk. összefoglalom: az összes unatkozó proli pesti paraszt kivitte a családot ferrarit nézni, és itt végetért a tudás. amiért én kimentem? hátha látok egy veyront, egy ford gt40-et, egy régi miurát, egy régi jaguart? lónakafaszát láttam. ami extra volt az kb a zonda meg a spyker. meg sok lambo. de lmondom, hoyg az elõzõ este látott gyöngyházfehér összemocskolt dunaplázaparkolós lambó sokkal valódibb volt. mondhatnám azt is, hogy átjött.
amikor a gresham elõtt állt a 2 enzo, a 2 mclaren és a sok sok ferkó, na az elitebb kiállítás volt, ingyen, pözsófábián nélkül.